marți, 16 decembrie 2014

Inca nu l-a luat dracu , iaca -ia , hop si ciutacu HALIND TONE DE CACAT IN CINSTEA LUI arahat

Arafate, pleaca, bre, lasa-i in durerea LOR!

http://www.ciutacu.ro/

Hai ca m-am enervat cu isteria asta anti-Aarafat. Si o astfel IAU metodic.
- Eu sunt UNUL Dintre CEI, putini, Ingrijire, din lumea de Ingrijire Sunt si versiune Vânzare popularitatii Varful, s-au pisat Impotriva vantului si au sustinul apasat circa Nu TREBUIE mitizat.
- Eu sunt cel grijă sa declarat deranjat publice de incercarea de sacralizare a personajului (Impreuna cu Isarescu) si de apetenta lui pentru vedetism.
- Eu sunt cel Ingrijire, vesnic, o gasit pete-n soare Unui, totusi, creator de sistem DIN nimic funcționale, cu mentionarea obsesiva ne ONU versiune distrugerii paralel ne Ambulantei (ALTFEL, oricum serviciu ne Mort publice)
-. Eu Ingrijire Sunt cel de subliniat circa Serviciul Privat SMURD, ONG de utilitate publica, sa dezvoltat (MAI ALES) cu Finantarea Statului
El stie Pozitia mea publica la adresa lui si deranjeaza -l. Ne cunoastem, stie si-ca s amic (dupa mult ce-mi exprimasem opiniile publice) cu UNUL Dintre inamicii lui traditionali, Dar na incercat niciodata sa ne apropiem Ori sa-mi cenzureze spusele.
Cu toata respingerea magnetica Polara Dintre Noi, L- am cautat, pe meserie, de Doua Ori in viata. Prima date, la rugamintea sotiei Unui coleg, sa-i gasesc pilitorul intoxicat cu Privirea si disparut cu Salvarea comă alcoolica. A Doua, Intr-o incercare disperata de a-mi Gasi, la multe Minereu Dupa, o Ruda decedata subit versiune tragicul Dement al Bucurestilor. De FIECARE date, un raspuns DIN prima, sa comportat impecabil, ne raportat militareste si inginereste si na batut Nici apropo ONU.
Astazi, Raed e, accident dupa oribilul de pe Siutghiol, tinta Piept nr. 1. I se reproseaza totul, de parca el i-ar fi inecat pe nefericiti cca pe puii nedoriti de pisic. Ca, unele Cred Dintre acuze, Nici pe departe Toate, au justificarea LOR. În lui LOCUL, cum pleca Scurt. Pentru circa se incheie o. Epoca Dar, cum Sunt Nu versiune LOCUL lui, pot sa vad Nu Nu - si sa Nu Strig! - Circa . toata aceasta campanie scelerata Impotriva lui e ultima si CEA mai hidoasa uman zvarcolire de razbunare o hydrei basiste Astazi, Raed e, accident dupa oribilul de pe Siutghiol, tinta Piept nr. 1. I se reproseaza totul, de parca el i-ar fi inecat pe nefericiti cca pe puii nedoriti de pisic. Ca, unele Cred Dintre acuze, Nici pe departe Toate, au justificarea LOR. În lui LOCUL, cum pleca Scurt. Pentru circa se incheie o. Epoca Dar, cum Sunt Nu versiune LOCUL lui, pot sa vad Nu Nu - si sa Nu Strig! - Ca toata this campanie scelerata Impotriva lui e ultima si CEA mai hidoasa uman zvarcolire de razbunare o hydrei basiste. Si mi-e Scarba, imi Vița de vie sa vars ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu